Aktuális információk

Adatkezelési tájékoztatók és útmutatók

 Utoljára módosítva: 2024 augusztus 28.

A digitális munkarend adatkezelési szempontjaival kapcsolatos tájékoztató és útmutató az alábbi listából letölthető:

e-KRÉTA

 Utoljára módosítva: 2020 március 17.

e-KRÉTA Iskolai Alaprendszer logo

Iskolánk a 2018/2019-es tanévtől kezdődően bevezette az e-KRÉTA elektronikus naplórendszert. Egyre több funkciót üzemelünk be, így a szülők az e-KRÉTA e-Ügyintézés segítségével már az iskolánkba történő beiratkozást is elektronikusan intézhetik, a 2019/2020-as tanévtől kezdve pedig az e-ellenőrző funkció is elérhetővé vált.

Az e-KRÉTA bejelentkezéshez, a Tudásbázishoz és egyéb oldalakhoz szükséges linkek a jövőben a főmenü e-KRÉTA menüpontjában találhatók meg.

Ebédbefizetés

 Utoljára módosítva: 2024 november 7.

Ebédbefizetés DECEMBER hónapra (17 nap):
2024 november 22., péntek, 12:00h-14:00h között.

Étlapok

 Utoljára módosítva: 2024 november 18.

Az alábbi listában időrendben visszafelé megtalálhatják az étlapokat Microsoft Word DOCX és Adobe PDF formátumban. Az aktuális étlap a jobboldali oldalsáv Étlapok szakaszában is elérhető.

2024/2025-ös tanév

Jó étvágyat kívánunk minden kedves kollégának és tanulónak!

Ebédbefizetéssel kapcsolatos információk

 Utoljára módosítva: 2024 május 20.

2023 szeptember 1-től egy külső szervezet (ÉSZGSZ) alkalmazottja végzi az ebédbefizetések körüli teendőket ugyanúgy, ahogyan ezt évek óta más iskolákban teszi. A gazdasági ügyintéző adatai és elérhetőségei a következők:

Étkezési nyomtatványok a 2024-25-ös tanévre

2024-2025-ös tanév étkezés-megrendelésére vonatkozó információk:

Az étkezés megrendeléséhez szükséges adatlapokat legkésőbb május 30-ig szkennelve, vagy telefonnal lefotózva, e-mailben kérem eljuttatni a vakokiskolaja.etkezes@gmail.com címre.
Az e-mail Tárgyában kérem feltüntetni az étkező nevét és osztályát! Új tanuló esetében a Tárgy mezőben azt is fel kell tüntetni, hogy a gyermek új beiratkozó az intézményben, pl.: „Gipsz Jakab, 9sza, új tanuló”!

Az adatlapok kitöltésénél és fotózásánál kérem, ügyeljenek az olvashatóságra, valamint elküldés előtt ellenőrizzék, hogy minden adat megfelelően kitöltésre került-e!

A nyomtatványok kitöltéséhez némi segítség:

ÉSZGSZ Igénylőlap: ezt a nyomtatványt minden étkezőnek ki kell tölteni.
6-os számú melléklet (csak óvodásoknak): abban az esetben kell kitölteni, ha az étkező kedvezményes, vagy ingyenes étkezésre jogosult (nagycsaládos, tartós beteg, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, nevelésbe vett). Ebben az esetben tartósbeteg-igazolás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény határozatát, nevelésbe vételi határozatot csatolni kell (nagycsaládos kedvezmény igénybevételéhez nincsen szükség igazolásra).
8-as számú melléklet (csak iskolásoknak): abban az esetben kell kitölteni, ha az étkező kedvezményes, vagy ingyenes étkezésre jogosult (nagycsaládos, tartós beteg, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, nevelésbe vett). Ebben az esetben tartósbeteg-igazolás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény határozatát, nevelésbe vételi határozatot csatolni kell (nagycsaládos kedvezmény igénybevételéhez nincsen szükség igazolásra).
9-es számú melléklet: csak a nevelésbe vett gyermek részére kell kitölteni (gyámhivatali határozatban szereplő kijelölt gondozási hely igazgatója általi pecséttel és aláírással ellátva minden szükséges nyomtatványt).

A MULTISCHOOL étkezési befizető felület

 Az étkezést a szülők és intézményi dolgozók önállóan tudják megrendelni az étkeztetési szolgáltató MULTISCHOOL programján keresztül, vagyis szeptemberben már nem fog érkezni e-mailben átutalásos számla. A jövőben kizárólag az tud étkezést rendelni a programon keresztül, akinek a 2023/2024-es tanévre van érvényes étkezési adatlapja leadva. Aki még nem adta le, az a vakokiskolaja.etkezes@gmail.com címre küldje el.

A szülői felület elérhetősége: https://eszgsz.multischool.hu/Account/Login
A regisztrációhoz szükséges kód: 67E6BE902809

Az étkezés megrendelésének menete a következő:

  1. Regisztráció után a rendszer küld az önök által megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt.
  2. Ezután a programba belépve a „Befizetés” fül alatt találják a gyermek nevét.
  3. A gyermek nevére kattintva, a program kiadja azokat az étkezési napokat, amelyekre étkezést tudnak rendelni. A napokat nem
    kell külön kijelölni, a program automatikusan jelöli az összes befizethető napot.
  4. A „Tovább” gombra kattintva a program automatikusan átirányítja
    önöket az OTP SimplePay felületére, ahol azonnal online, bankkártyával tudnak fizetni.
  5. Minden megrendelés után célszerű ellenőrizni, hogy a tranzakció sikeres volt-e. Amennyiben nem történt a bankszámláról levonás, de a rendszer azt jelzi, hogy az étkezést nem lehet újra megrendelni, akkor azt jelezni kell a vakokiskolaja.etkezes@gmail.com címen.
  6. A „Listák” fül alatt is vissza tudják követni a befizetéseket.

Fontos:

  1. A rendszer minden hónap 5-25-e között van nyitva a szülői rendelésekre. Kérem, figyeljék a dátumot, mert a program nem küld automatikusan figyelmeztetést, ha elmulasztják az étkezésmegrendelést.
  2. Az étkezés megrendelése előrefizetéssel történik, tehát a szeptemberi hónapot augusztus 5-25-e között lehet befizetni, az októberit szeptember 5-25-e között, és így tovább.
  3. Étkezést lemondani legkésőbb a lemondást megelőző nap reggel 9 óráig lehet, hétfői napot péntek reggel 9 óráig. Ezt szintén a programon belül tudják megtenni.
  4. A kollégista gyermekek, akik vasárnapra igénylik a vacsorát, a pénteki vacsorát fizessék be, az lesz elszámolva vasárnapra.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.